من درختم گاهی

دیوان اشعار

صلاح الدین احمد لواسانی

من درختم گاهی

بیابانگرد
دیوان اشعار صلاح الدین احمد لواسانی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

من درختم گاهی

من شنیدم ز درخت
که به جان

شوق دویدن دارد
.
از شما می پرسم
.
باورش می دارید؟

من و او ساخته ایم .
قایقی رویایی ،

که به همراهی باد

میدود تا به افق

در دریا
.

من و او
حس مشابه داریم

وقت افتادن ماهی

در تور

گاه روییدن گندم

در خاک

من او می فهمیم
که چرا

بال قناری

زرد است

و چرا

برف سفید
.

من و او
هم نفسِ

باد بهاری هستیم

روز آرامش

گل

وقت میلاد

تگرگ

او همیشه سبزاست
من درختم گاهی
.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعیات

تاريخ : چهار شنبه 19 آذر 1399 | 13:2 | نویسنده : بیابانگرد |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.